Бренд психолога
Майстерня
.png)
7 зустрічей онлайн
щопонеділка, з 19.00-21.00
21 година - 0.7 ЄКТС
ВЕДУЧА ПРОГРАМИ:
Ірина Кудряшова
Сертифікат
Документ про підвищення кваліфікації, що відповідає усім державним вимогам.
Знайомо?
з чого почати?
|
де взяти клієнтів? |
боюся писати відео, |
що сказати окрім освіти та
|
робити все самостійно чи |
де брати теми для постів, сторіс, рілз? |
є сторінка в інстаграмі,
|
кажуть, що сайт - обов’язково, а ютюб канал? |
яку ціну встановити? публікувати ціну? |
Ми вас добре розуміємо
Ми допоможемо знайти ефективні інструменти просування та побудувати ваш бренд із реальними результатами.
|
![]() |
|
Навички побудови бренду |
Чіткий план для просування | Вміння працювати з різними інструментами |
є сторінка в інстаграмі,
|
кажуть, що сайт - обов’язково, а ютюб канал? |
яку ціну встановити? публікувати ціну? |
Cтруктура
|
![]() |
Для кого цей курс?
Психологи на старті кар’єри.
|
Ті, хто хоче сформувати впізнаваний бренд. |
Психологи, які шукають способи залучення клієнтів. |
Для тих, хто хоче розвивати впевненість у своїх професійних навичках і здобувати практичний досвід під керівництвом експертів. |
Для тих, хто прагне знайти свій унікальний голос і виділитися в конкурентному середовищі. | Для тих, хто хоче навчитися працювати з аудиторією, будувати довіру й ефективно доносити свої цінності. |
Пройшовши навчання ви отримаєте:
- Впевненість у практиці. Ви навчитесь проводити консультації та зможете професійно працювати з клієнтами.
- Сформований бренд. Ви знайдете свій унікальний стиль і зможете презентувати себе як фахівця.
- Ефективні стратегії залучення клієнтів. Освоїте інструменти маркетингу, щоб знайти й утримати аудиторію.
- Розширена база знань. Отримаєте практичні інструменти для ведення діяльності.
- Професійна підтримка. Налагодите зв’язки з колегами та знайдете простір для розвитку.
Також зверніть увагу:
Безпечний спосіб подолати невпевненість, відпрацювати навички та знайти свій стиль у роботі з клієнтами. Це не просто про знання, а про перетворення теорії на реальні дії. Це 4 щомісячні події:
1. супервізійна зустріч на місяць - відгуки, аналіз та професійна підтримка
2. інтервізійна зустріч - робота в трійках, обмін досвідом і практичне відпрацювання навичок
3. маркетинговий майстер-клас - як знайти та утримати перших клієнтів
4. воркшоп на тему місяця - щомісяця новий інструмент для зростання.
Що ви навчитеся робити?
Встановлювати контакт із клієнтом, будувати довіру й ефективно структурувати консультації.
Працювати з широким спектром викликів: особистісні труднощі клієнтів (страхи, тривожність, агресія, депресивні стани, суїцидальні наміри та ін.), труднощі в комунікації, проблеми ососбистості, повязані із сучасністю.
Починати та авершувати консультації, дотримуючись етичних норм, вміти працювати в команді з іншими фахівцями.
Усвідомлювати власні професійні межі та звертатися за супервізією для підтримки.